[VIDEO] Seorang Wanita Hadiakan Motor Pada Mak Ayah. “Sebak Jumpa Nota & Gelang Emas”.

Kasih ibu membawa ke syurga, kasih ayah kekal selamanya. Begitulah besarnya kasih ibu dan bapa kepada anak yang tidak dapat dibeli dengan wang ringgit.

Peng0rbanan ibu dan bapa harus dijadikan inspirasi oleh anak-anak untuk berjaya dalam hidup dan membalas jasa kedua orang tua yang telah membesarkan kita.

Ketika kecil, anak-anak ditatang bagai minyak yang penuh, ketika kita dewasa giliran anak-anak pula membalas jasa dan memberikan perhatian sepenuhnya kepada orang tua kita.

Impian ibu bapa terpaksa pendam demi melihat anak-anak membesar

Kadang-kala kej0tan untuk ibu dan bapa yang dilakukan oleh anak-anak antara momen indah yang ada dalam hidup mereka ketika ibu dan bapa meniti masa tua mereka.

Kadang kala hadiah yang diidamkan mereka tidaklah terlalu mewah, namun impian itu mungkin telah lama dipendam demi masa depan anak-anak yang membesar.

Sebagaimana perk0ngsian dari portal Yoy Network kisah seorang wanita di aplikasi TikTok yang bernama Wan Nur Amirah yang berk0ngsi momen indah menghadiahkan ibu dan bapanya hadiah yang sudah lama mereka impikan.

Menerusi rakaman video yang dik0ngsikan itu, kelihatan sebuah lori datang dan menurunkan sebuah motosikal yang dihadiahkan kepada bapanya.

Tergambar kegembiraan di wajah ayahnya itu

Kej0tan tersebut membuatkan ayahnya tersenyum lebar dan gembira dengan hadiah yang diberikan oleh anak perempuannya itu.

Bapanya sekali lagi menerima kej0tan apabila ada nota yang ditinggalkan di dalam seat motosikal berkenaan yang diletakkan oleh anaknya.

Ayah sebak hingga mengalirkan air mata

Ketika membaca ucapan yang dituliskan itu, kelihatan si ayah terus sebak dan turut mengalirkan air mata dengan ucapan istimewa si anak untuk ibu dan bapanya.

Memandangkan hari lahir ibunya juga jat0h pada hari yang sama, ibunya turut dihadiahkan seutas gelang emas yang turut diletakkan di bawah seat motor.

Walaupun hidup susah namun dia dilimpahi dengan kasih sayang ibu dan ayah

Wanita tersebut turut berk0ngsi walaupun mereka sekeluarga hidup susah namun ibu dan ayahnya memberikan kasih sayang yang secukupnya dalam membesarkannya.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet turut sebak dengan perk0ngsian yang dimuat naik oleh Wan Nur Amirah itu.

Video tersebut raih hampir 500,000 tont0nan

Video Klik Disini

Mereka turut mendoakan agar wanita ini dimurahkan rezeki dan berharap wanita ini menjaga ibu dan bapanya dengan sebaik mungkin. – Sumber & video dipetik dari Yoy Network, TikTok Wan Nur Amirah

Jom join group Ceramah Apa Hari Ini (CAHI) , Sama2 Kita Mencari Serta Berkongsi Ilmu… insyaAllah bermanfaat disana.. TQ
Ingin Sertai –> Klik Di Sini