[VIDEO] Ram̷ai Tersent0h Lihat Atuk Berusia 68 T̷ahun Terp̷aksa Bekerja Sebagai Pengh̷antar Makanan

Sebuah video berdurasi selama 16 saat yang menunjukkan seorang pekerja penghantar makanan Grab Food berusia 68 tahun tuIar dan menyent0h hati ramai pihak. Ia dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok, Ashraf Danny yang terserempak dengan ‘Atuk’ tersebut, Iapor Malay Mail.

BOLEH TONTON VIDEO DI BAWAH

Menurut Ashraf, Atuk pernah menjadi pemandu lori dan kini terpaksa bekerja sebagai penghantar makanan untuk mencari rezeki. Dalam klip pendek itu, kelihatan Atuk berjalan perlahan dengan keadaan membongkok, namun, dia masih berusaha untuk menghantar makanan tepat pada masanya.

Ashraf dalam catatannya mendoakan agar Atuk dilimpahi rezeki yang tidak put0s dan sentiasa berada di bawah lindungan tuhan. Dia juga berkata bahawa setiap kali melihat Atuk tersebut, dia teringat dengan arwh atuknya.

Video tersebut yang dimuat naik beberapa hari lalu telah ditont0n lebih 1.4 juta kali dan telah mendapat lebih 205.2k tanda suka. Kebanyakan pengguna TikTok tersent0h dengan video tersebut.

VIDEO:

Ada yang mencadangkan agar orang ramai mengutip derma untuk Atuk dan sebahagian pula menyatakan bahawa mereka sering melihat Atuk di sekitar Damansara dan Hartamas.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2 korang nnti..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Sumber & video dipetik dari The V0cket, TikTok | Via Mytv Viral