[VIDEO] “Mungkin Orang Tak Kasi Kelu̷ar TV Atau Media Sosi̷al…” – Ust̷az Kazim Elias Aku̷i Al̷ami Kepedih̷an Muk̷a Yang Ter0k

Sebelum ini pendakwah bebas terkenal, Dato’ Ustaz Mohd Kazim Elias ada mendedahkan beberapa perbuatan mistik yang ditujukan kepadanya sehingga menganggu kerja-kerja dakwah yang dijalanan.

Ini termasuklah, kaki dan perut membengkak, keluar jarum berkarat dan yang lebih ter0k ada pihak yang sanggup menyimbah cuka getah kepadanya.

Terbaharu, Dato’ Ustaz Kazim memaklumkan kini mukanya pula disrang rasa pedih yang meIampau sehingga terpaksa tampil mengenakan bedak sejuk ketika sesi temu bual bersama Dai’ Ahmed Ibrahim menerusi akaun Facebooknya.

“Saya sendiri tidak tahu apa yang berlaku pada muka saya. Kalau nak kata alahan ni dah berhari-hari dah… Tapi, yang peliknya kalau alahan seluruh badan, tapi ni kat muka je dan tak berlaku ditempat lain.

“Dan, kalau alahan berlaku di muka selalunya seseorang itu akan alami kesukaran bernafas tapi saya boleh bernafas, boleh bercakap. Cuma rasa pedih sahaja sebab dia Iuka lepuh-lepuh,” katanya.

Menurutnya, bedak sejuk dan bedak geliga yang digunakan adalah untuk mengelakkan mukanya dari terkena air dan berasa panas kerana boleh menyebabkan kepedihan meIampau dan Iuka.

“Sekarang Iuka lepuh ni kalau tarik dia Iuka pula. Bibir saya pula dulu merah sekarang dah bertukar jadi hitam dan pecah-pecah. Dah jumpa doktor pun tapi doktor pun pelik sebab drah saya normal.

“Adalah tak bagi keluar televisyen atau media sosial ke… biarlah, InsyaAllah mudah-mudahan cepat sembuh,” jelasnya.

Malah, sesi temubual yang dik0ngsikan oleh Dai’ Ahmed menerusi akaun TikTok miliknya kini meraih lebih 284,000 tontonan dan rata-rata peminat Ustaz Kazim mendoakan agar dugaan dan ujian yang dihadapi oleh pendakwah terkenal ini segera mendapat kesembuhan.

BOLEH TONTON VIDEO DI BAWAH

“Ya Allah, banyaknya ujian Ustaz…”

VIDEO:

Apapun, semoga Dato’ Ustaz Kazim Elias diberikan kesembuhan dan digantikan rasa sak!t dengan kebahagian dan pahala yang berganda-ganda. Insya-Allah.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2 korang nnti..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Sumber & video diambil dari Xtra, TikTok | Via Mytv Viral