[VIDEO] “Awak bukan leveI saya” – LeIaki Ini Dikec4m Ramai Lepas Rakam Video Rumah Kayu Wanita Yang Menyukainya

Berasal daripada keluarga yang kaya atau berada tidak memberi anda tiket untuk mengh!na atau mengutvk orang susah. Bagi min, tak ada beza pun kaya atau mlskin, yang penting, kita kena baik hati dengan semua orang.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2 korang nnti..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Namun, seorang lelaki di Tikt0k ini pula telah mengutvk gadiis yang dikatakan menyukainya hanya sebab gadiis itu bukanlah orang kaya seperti dirinya, lap0r BeritaHits.Id. Difahamkan, lelaki tersebut telah memuat naik video rakaman sebuah rumah kayu yang dipercayai rumah gadiis terbabit di platf0rm media soslaI itu baru-baru ini.

Video tersebut yang berasal dari Indonesia itu telah mendapat pelbagai re4ksi daripada netlzen negara terbabit. Dalam video itu, dapat dilihat yang pemuda berkenaan merakam video rumah itu sebab katanya dia kebetulan lalu di kawasan itu.

Dia juga mengatakan dalam video itu bahawa gadls itu tidak setanding dengan dirinya sebab dia sering menaiki kapal terbang dan pakaiannya juga mahal-mahal. Pemuda ini juga meminta maaf sebab gadls itu bukan levelnya.

Rata-rata netlzen Indonesia telah mengec4m tind4kan lelaki itu memuat naik video yang dilihat seperti menghlna orang yang tidak sekaya dirinya. Ada yang kata tak ada mas4lahnya kalau mlskin pun, yang penting tak s0mb0ng.

Selain itu, ada juga yang mengingatkan lelaki itu bahawa harta dan rezeki yang kita ada ini adalah untuk dikongsi sesama manusia, bukannya untuk menunjuk-nunjuk.

Apa pendapat korang tentang perkara ini? Cuma kita kena ingat, hidup ni bagaikan roda, kadang-kadang di atas, kadang-kadang kita di bawah.

Sumber: BeritaHits.Id

Via LM

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2 korang nnti..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini