[VIDE̷O] S̷antai S̷arung Kain B̷atik Ketika Mesyuarat, Mat Salih Ini Raih Perh̷atian Warg̷anet

Bekerja dari rumah sudah menjadi norma baharu di seluruh dunia dan pastinya ada daripada anda yang hadir ke mesyuarat secara ‘online’ dengan memakai baju formal tetapi mengenakan seluar tidur atau hanya berkain batik agar lebih selesa.

Terbaharu, melalui perk0ngsian portal The V0cket sebuah video TikTok dik0ngsi oleh kevinolearytv menunjukkan dirinya yang sedang berada dalam satu panggilan video. Menerusi video terbabit, dia telah menggayakan baju kameja beserta sut dan memakai kain batik berwarna biru.

BOLEH TONTON VIDEO DI BAWAH

Video tersebut mendapat perhatian warganet terutama sekali mereka yang berada di Asia Tenggara. Siapa sangka orang luar negara turut berpakaian sedemikian rupa untuk menghadiri mesyuarat atau ‘conferences’ secara online. Untuk pengetahuan anda, Kevin O’Leary merupakan seorang ahli perniagaan terkenal dan membintangi rancangan realiti TV Shark Tank sebagai pelabur.

Malah, ada juga warganet yang mengatakan batik tersebut dari Malaysia dan ada juga mendkwa ia dari Indonesia. Bukan itu sahaja, para warganet turut mengatakan batik seharusnya wanita yang pakai manakala lelaki memakai kain pelikat.

Para warganet turut berseloroh mengatakan kain batik mereka hilang diambil oleh terbabit. Malah, ada juga warganet yang tertanya-tanya di mana lelaki tersebut mendapatkan kain batik itu.

VIDEO: Klik disini

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2 korang nnti..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

SUmber & video dipetik dari The V0cket, TikTok

Kredit: Mytv Viral