W̷anita Un̷ik Miliki Dua R̷ahim, Men̷angis Bila Ditanya Pasal Zuri̷at

Apabila sudah memasuki bahtera perkahwinan, pasti setiap pasangan suami isteri mahukan zuriat agar lengkap sesebuah keluarga. Namun, rezeki yang ditentukan Allah SWT pasti berlainan dengan setiap pasangan di muka bumi ini.

Ini terjadi kepada seorang pengguna aplikasi TikTok yang berkongsi kisah sebak mengenai dirinya apabila sering ditanya soalan mengenai cahaya mata.

Miliki dua rahim

Menerusi akaun TikTok miliknya @schapyqa, dia berkongsi kisah mengenai dirinya yang belum memiliki cahaya mata meskipun sudah memasuki tahun kedua perkahwinan.

Scha berkata, walaupun kesemua soalan itu agak perit untuk dihadam namun menjawab dengan nada gurauan untuk mengubat hati yang luka.

Wanita berusia 26 tahun itu turut berkongsi dia sebelum ini pernah menjalani pembedahan membuang cyst sebelum mengetahui dirinya hanya mempunyai satu buah pinggang beserta dua rahim.

“Sebelum berkahwin doktor sahkan saya ada cyst, pembedahan selamat dijalankan. Masa keputusan CT scan keluar, baru saya tahu rupanya selama ni saya hanya ada satu buah pinggang.

“Selepas pembedahan pula, doktor bagitahu saya ada rahim yang unik. Rahim saya bukan satu tapi ada dua,” tulisnya dalam video tersebut.

Perkongsian video berdurasi 51 saat itu dibanjiri komen daripada warganet yang memberi kata-kata semangat kepada wanita berkenaan selain turut berkongsi pengalaman sama.

Sabar dan abaikan kata2 orang

Tak ada anak tak bermakna perkahwinan tamat

Tiada yang mustahil, Allah pasti tolong

Jangan berhenti berdoa

Walaupun masih tiada rezeki untuk memiliki zuriat, pasti ada rezeki lain Allah kurniakan. InsyaAllah segala yang baik datangnya dari Allah SWT. Kita sebagai hambaNya hanya mampu merancang.

Kredit transformasi

Pihak Detik Ini Viral tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosiaI ini. Ianya adalah pandangan peribadi pemilik akaun, segala risiko akibat komen yang disiarkan adalah tanggungjawab pemilik akaun itu sendiri.

Sudah Baca Jangan Lupa Like & Share Yaa.. Terimakasih..

Jom! sertai kami di page terbaru kami, Sila Klik Disini –> Detik Ini Viral Press

Jom join group Ceramah Apa Hari Ini (CAHI), Sama2 Kita Mencari Serta Berkongsi Ilmu… insyaAllah bermanfaat disana.. TQ
Ingin Sertai –> Klik Di Sini