Inilah Ucap4n Brlged Al Qas.Sam, Abu Ubaid4h Yang Membuat Kerajaan 1SRaell Semakin Kecutt Perutt Dan Takutt

Tadi, individu paling digeruni oleh Israel dalam Briged Al Qas.sam, Abu Ubaid4h memberi ucapan secara langsung kepada semua. Berikut adalah beberapa kenyataan penting dari ucapan beliau.

– “Wahai saudara kami dan barisan pertahanan kami, terima kasih dan tahniah kepada kalian walaupun ada yang sedang luka di hari raya Syawal ini. Perang Pedang Al Quds Jerusalem adalah untuk meraih kebebasan dan mencapai kemenangan untuk Palestin dan Sheikh Jarrah.”

– “Percayalah, kami mempunyai bekalan senjata yang banyak yang kalian tidak sangkakan, angkatlah tangan dan senjatamu, banggakan barisan pertahanan kamu, pejuangnya, para syuhada dan semua yang melawan Is.rael.”

– “Wahai Is.rael, amatlah mudah untuk kami menyerang kalian lebih mudah daripada hendak meminum air jika kesabaran kami terus diuji dan kesucian Palestin dicemar.”

– “Wahai Is.rael, walaupun kita berbeza kemampuan senjata, namun peluru berpandu yang kami lancarkan ke atas kalian sangatlah besar, tiada mana mana negara yang berani melakukan hal itu kepada kalian sejak peristiwa Nakba!”

– “Wahai Is.rael, kamu tidak akan dapat apa apa daripada kami melainkan pedang Al Quds dan api dan masa depan yang terpecah sebagai bukti. Kumpulkan lah apa saja kalian ada, kerana kami telah siap sedia untuk bawa kematian kepada kalian dan buat kalian memaki diri sendiri!”

– “Wahai saudara saudara kami di seluruh Tebing Barat, senjata kami adalah senjata kamu, darah kami adalah darah kamu dan masa depan kamu adalah masa depan kami!”

kredit tun carlos

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu puasa korang nnti..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini