Digel̷ar D̷ayus Hanya Kerana Tid̷ak Milik̷i Keret̷a, Respon Lelaki Ini Cukup Makan Dalam

Kebahagiaan itu tidak boleh dibeli dengan wang ringgit. Ada insan yang bahagia bila mempunyai kehidupan yang sederhana tetapi ramai yang bahagia bila mempunyai rumah dan kereta yang besar.

Ramai wanita di luar sana yang suka akan hidup yang sederhana dan susah senang bersama dengan pasangan masing2. Seperti juga dengan sebuah video yang tular di laman sosi4l aplikasi Tikt0k apabila seorang wanita mengandung yang dilihat sedang berteduh di tepi jalan menanti hujan reda.

Namun begitu, isterinya berseloroh bahawa baby suka main hujan. Rentetan dari video tersebut, ada seorang individu pula yang salah faham dan saudara affiqraffali dicop sebagai dayµs oleh individu yang tidak bertanggungjawab itu.

Tidak melatah dengan komen yang diberikan oleh individu itu, saudara @affiqraffali telah membuat satu video lain untuk menjelaskan bahawa mereka mempunyai kereta dan rumah di malaysia tetapi disebabkan kos perbelanjaan di singapura membuatkan mereka menggunakan motor sahaja untuk ke tempat kerja.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen memuji kesopanan dirinya dalam menjawab tohmahan tersebut. Ramai juga yang komen bahwa memang kos hidup yang tinggi di singapura dan ramai yang juga menggunakan motorsikal.

Komen Netizen:

Sumber Tiktok afiqraffali via

Pihak Detik Ini Viral tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosiaI ini. Ianya adalah pandangan peribadi pemilik akaun, segala risiko akibat komen yang disiarkan adalah tanggungjawab pemilik akaun itu sendiri.

Sudah Baca Jangan Lupa Like & Share Yaa.. Terimakasih..

Jom! sertai kami di page terbaru kami, Sila Klik Disini –> Detik Ini Viral Press

Jom join group Ceramah Apa Hari Ini (CAHI), Sama2 Kita Mencari Serta Berkongsi Ilmu… insyaAllah bermanfaat disana.. TQ
Ingin Sertai –> Klik Di Sini