Vide0 An4k B3rlari Ke Pvsara Ayah B4wa Anvgerah Cemerl4ng Undang Sebak

Kehilangan orang tersayang amat menyed1hkan. Hanya sesiapa yang melaluinya akan merasa keperitan itu. Lebih-lebih lagi apabila berdepan dengan beberapa kem4tian melibatkan ahli keluarga tercinta dalam sekelip mata.

Seperti yang dilalui kanak-kanak lelaki ini yang telah kehilangan bapa tercinta bulan lalu. Difahamkan bapanya men1ngg4l dvnia ak1bat kemal4ngan jalan raya.

Menerusi perkongsian wanita yang juga ibu kanak-kanak tersebut dikenali arysu87, anak lelaki bongsunya itu berlari menuju ke pus4ra bapa untuk berkongsi berita gembira.

Ujarnya, anak lelakinya itu mendapat anugerah kecemerlangan di sekolah seperti yang dijanjikan dengan arw4h ayah.

Melalui perkongsian video di aplikasi TikTok, rakaman dari jarak jauh oleh wanita tersebut jelas kelihatan mulut anaknya itu terkumat-kamit di hadapan pus4ra bapa seolah-olah bercerita tentang kejayaannya itu.

Video:

Haziq yang berusia 10 tahun itu juga difahamkan rapat dan manja dengan arw4h ayahnya itu. Jadi tak hairan lah jika budak lelaki tersebut susah untuk melupakan arw4h.

Video tersebut mencvri perhatian ramai, warga maya turut pilu dan seb4k melihat situasi demikian. Tak mudah untuk melalui detik kehilangan ibu bapa pada usia sangat muda.

Selain mengucapkan tahniah atas kejayaan Haziq, warganet turut mendoakan agar segala urusan keluarga itu dipermudahkan oleh ALLAH SWT.

Komen netizen:

Sumber: sinarplus.sinarharia

Sudah Baca Jangan Lupa Like & Share Yaa.. Terimakasih..

Jom join group Ceramah Apa Hari Ini (CAHI) , Sama2 Kita Mencari Serta Berkongsi Ilmu… insyaAllah bermanfaat disana.. TQ
Ingin Sertai –> Klik Di Sini