Awek Beria Ajak Kahwin Tapi Berub̷ah Hati, Lelaki Ini Sambil Tersenyum Membak̷ar Segala Memori Cinta Mereka

Tidak dinaf!kan lagi, put0s cinta adalah sesuatu yang meny4kitkan. Selain dirundung kesed!han, seseorang yang putus cinta juga pasti akan kec3wa dan berasa m4rah sehingga mengaIami tek4nan perasaan.

Begitulah seperti kisah yang diaIami oleh seorang lelaki ini yang dikenali sebagai Fariz Sukri ini. Menerusi aplikasi TikTok, dia berkongsi kisah duuka mengenai cinta lamanya.

Mula2 ajak seriius, tiba2 berubah hati.

Menurutnya, suatu ketika dahulu bekas teman wanitanya beria-ia mahu hubungan mereka menjadi seriius ke arah perkahwinan lebih-lebih lagi setelah mengenali semua kelebihan serta kekurangan masing-masing.

Bagaimanapun, segalanya berubah sekelip mata apabila mereka tidak sefahaman lagi sampai di satu tahap, gadis tersebut yang memut0skan hubungan mereka.

Cuba untuk melupakan kisah silam yang p4hit itu, lelaki itu menguatkan diri membuat keputusan untuk menghapuuskan semua kenangan bersama yang diabadikan di dalam sebuah kotak.

Dalam video tersebut, jelas kelihatan Fariz tersenyum penuh kelat dan menuangkan minyak untuk memb4kar kotak itu sebagai tanda ‘m0ve on’.

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netizen meluahkan rasa seb4k tatkala melihat perkongsian berkenaan. Sementara itu, mereka turut memberi kata-kata semangat kepada Fariz untuk meneruskan kehidupan seperti biasa.

Kawan 5 tahun, tiba dah dijodohkan dengan orang lain

Bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seek0r. Jika dia bukan ditakdirkan untuk kita, buat apa berharap pada yang tidak pasti, betul tak?

Sumber TikTok Fariz Sukri Via omm

Pihak Detik Ini Viral tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosiaI ini. Ianya adalah pandangan peribadi pemilik akaun, segala risiko akibat komen yang disiarkan adalah tanggungjawab pemilik akaun itu sendiri.

Sudah Baca Jangan Lupa Like & Share Yaa.. Terimakasih..

Jom! sertai kami di page terbaru kami, Sila Klik Disini –> Detik Ini Viral Press

Jom join group Ceramah Apa Hari Ini (CAHI), Sama2 Kita Mencari Serta Berkongsi Ilmu… insyaAllah bermanfaat disana.. TQ
Ingin Sertai –> Klik Di Sini